خرید مدرک حقوق معتبر
رشته حقوق یکی از پرطرفدارترین رشته های علوم انسانی است که سالانه متقاضیان زیادی را به خود جذب می کند. رشته حقوق دارای گرایش های متعددی است و همه روابط زندگی جاری را در بر می گیرد. برای موفقیت در رشته حقوق علاقه کافی نیست بلکه دانشجو در این رشته باید قدرت بیان بالایی داشته باشد و بتواند مطالب را به خوبی بنویسد.

اکثر فارغ التحصیلان رشته حقوق وارد حرفه وکالت می شوند و پس از اخذ مدرک وکالت، با شرکت در آزمون وکالت و پس از گذراندن دو سال کارآموزی، پروانه وکالت دریافت می کنند. وکالت یکی از بهترین مشاغلی است که فارغ التحصیلان حقوق می توانند در آن مشغول شوند و درآمد قابل توجهی کسب کنند.

اگر به این رشته علاقه دارید اما زمان کافی برای تحصیل ندارید، به شما مژده می دهیم که موسسه ما با هدف اخذ مدرک معتبر در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاهی و با اخذ مدرک معتبر در حال فعالیت است. در قانون، به شما کمک می کند موقعیت بهتری پیدا کنید و شغلی را که دوست دارید دنبال کنید. برای اطلاع از نحوه کار این موسسه و خرید مدرک حقوق پیشنهاد می کنیم ادامه مقاله را مطالعه کنید.

خرید مدرک رشته حقوق
خرید مدرک رشته حقوق

شرایط لازم برای خرید مدرک دانشگاهی رشته حقوق
داوطلبان خرید رشته حقوق در مقاطع مختلف لازم است اسکن شناسنامه و شناسنامه خود را به همراه عکس برای مشاوران تیم من مدرک ارسال کنند. علاوه بر این مدارک، متقاضیان مرد باید اسکن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت خود را ارائه دهند. همچنین یکی از مدارک مهم آخرین نمره است. برای خرید مدرک حقوق مدرک یا مدرک پیش دانشگاهی که تقریباً 4 سال گذرانده باشد الزامی است. برای خرید کارشناسی ارشد حقوق، مدرک کارشناسی که حداقل دو سال از زمان فارغ التحصیلی می گذرد الزامی است. اگر می خواهید دکتری حقوق بخرید باید حداقل سه سال و نیم از فارغ التحصیلی شما در مقطع کارشناسی ارشد گذشته باشد. متقاضیان می توانند عنوان مورد نیاز خود را حداکثر ظرف مدت یک ماه دریافت کنند.

قیمت خرید مدرک حقوق از دانشگاه آزاد غیرانتفاعی
مهمترین سوالی که ممکن است برای فردی که متقاضی خرید مدرک باشد پیش بیاید این است که قیمت فروش مدرک حقوق چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که با توجه به هزینه بالایی که افراد در دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی برای اخذ مدرک کارشناسی خود باید بپردازند، قیمت تهیه این مدارک بسیار مناسب تلقی می شود.دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی شامل هر دو نرخ شهریه ثابت و متغیر می باشند. شهریه ثابت شهریه مشخصی است که دانشجو باید در هر ترم بپردازد و شهریه متغیر با توجه به تعداد واحدهای اخذ شده و کارگاه های عملی در هر ترم هزینه متفاوتی را پرداخت می کند. موسسه مدرک من با هدف کمک به افرادی که به هر دلیلی در ادامه تحصیل و کسب مدرک ناموفق بوده اند به متقاضیان مدرک معتبر اعطا می کند. برای اطلاع بیشتر از قیمت رشته حقوق با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

مدرک تحصیلی شامل فایل های فیزیکی و الکترونیکی است که در آن اطلاعات شخصی و ریز نمرات دروس ارائه شده در سطح دانشگاهی به طور کامل در پرونده شما گنجانده شده است. تمامی این مدارک در سامانه دانشگاه های آزاد یا غیرانتفاعی ثبت شده و فرد می تواند به اطلاعات آنها دسترسی داشته باشد. این مدارک توسط سازمان تحقیقات علمی قابل رصد و پیگیری بوده و مهر و هولوگرام دانشگاه آزاد یا غیرانتفاعی بر روی آن ثبت شده است.

تیم ما درجه یک موسسه معتبر در زمینه فروش مدرک است که برای تمامی مقاطع و رشته های تحصیلی مدرک صادر می کند.اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید برای سایر رشته ها مدرک بخرید، توصیه می کنیم مقالات قبلی که در مورد خرید مدرک حسابداری و خرید لیسانس بهداشت محیط و خرید مدرک پزشکی و …مورد نیازتان نوشته شده است را بررسی کنید.

دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی از معتبرترین دانشگاه های ایران هستند. این واحدهای دانشگاهی برای تربیت دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ایجاد شده و زیر نظر وزارت علوم تحقیقات فعالیت می کنند. این دانشگاه ها به دلیل کلاس های منظم، کیفیت آموزشی خوب و تنوع رشته های تحصیلی از محبوبیت بالایی در بین متقاضیان برخوردار هستند. مدرک دانشگاه های غیرانتفاعی و آزاد از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار است و کلیه فارغ التحصیلان دانشگاه های غیرانتفاعی و آزاد و همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی و سایر دانشگاه ها دارای شرایط لازم برای قبولی در رشته مشاغل مرتبط می باشند.
تیم من مدرک تحصیلی را از دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی اخذ می کند، به همین دلیل این مدارک به صورت کاملا قانونی و زیر نظر سازمان علوم تحقیقات صادر می شود.بنابراین افراد متقاضی مدرک حقوق از دانشگاه های مستقل یا غیرانتفاعی می توانند با این مدرک در موسسات دولتی و خصوصی استخدام شوند. در ضمن اگر در سازمانی با مدرک تحصیلی پایین تر مشغول به کار هستید، می توانید با ارائه این مدرک تحصیلی از افزایش حقوق و ارتقای شغلی بهره مند شوید. امروزه بر اساس قانون و مقررات کار کشور، این درجه است که تعیین کننده حقوق کارمندان است.
همچنین این مدرک برای افرادی که قصد مهاجرت و ادامه تحصیل به خارج از کشور را دارند بسیار مفید است زیرا این مدارک قابل ترجمه توسط قوه قضاییه و پذیرش سفارتخانه ها می باشد. کشورهای اتریش و انگلیس بهترین گزینه برای مهاجرین با مدرک حقوق هستند زیرا پس از شرکت در دوره 1 ساله به راحتی می توانید وارد بازار کار این کشورها شوید.

طول دوره کارشناسی حقوق 4 سال و تعداد واحدهای تحصیلی رشته حقوق در مقطع کارشناسی 135 واحد تحصیلی می باشد که از این تعداد 20 واحد مربوط به دروس عمومی و 15 واحد تحصیلی مربوط به رشته اصلی می باشد. دروس 94 واحد مربوط به دروس تخصصی و 6 واحد مربوط به دروس انتخابی می باشد.بنابراین علاوه بر صرفه جویی در هزینه با کسب مدرک حقوق، می توانید با گذراندن چهار سال در کلاس های گران کالج نیز در زمان خود صرفه جویی کنید. پس از خرید مدرک حقوق، فرد قادر به تحصیل در مقاطع بالاتر خواهد بود. متقاضی با توجه به علاقه خود می تواند در یکی از رشته های زیر در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کند.

آینده حرفه ای فارغ التحصیلان حقوق
پس از خرید مدرک وکالت، فرد می تواند در آزمون وکالت شرکت کند و پس از قبولی در آزمون و گذراندن دو سال دوره کارآموزی، پروانه وکالت اخذ کرده و درآمد خوبی کسب کند. دارنده مدرک حقوق فرصت های شغلی مناسبی پیش روی خود خواهد داشت.در اینجا به برخی از این آثار اشاره می کنیم:
عدالت
سوال و کمک
· تنظيم دليل (تعيين محل و استماع شهود محلي و استماع اظهارات متهمان معذور از حضور در دادگاه)
امور ورشکستگی و سرپرستی زندانیان فنی و قضایی
بخش های اجرای قانون، از جمله پرونده های مدنی و جنایی
دفاتر ثبت املاک و مستغلات
دفاتر اسناد رسمی به عنوان دفتر مرکزی و دفتر اسناد رسمی کمکی
دفاع از دعاوی خصوصی و عمومی.
· تنظیم قراردادهای اقتصادی و تجاری داخلی و خارجی
· مشاوران حقوقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *