خرید مدرک داروسازی قانونی با استعلام 

رشته داروسازی یکی دیگر از رشته‌های محبوبی است .که دارای علاقه مندان زیادی در بین شرکت کنندگان در گروه آزمایشی علوم تجربی میباشد. کسانی که این رشته را دوست دارند باید در کنکور سراسری رتبه مجاز را کسب نمایند. تا در یکی از دانشگاهای علوم پزشکی مشغول به تحصیل شوند.

اگر شما جزو آندسته از افرادی هستید که بدنبال خرید مدرک داروسازی قانونی با استعلام  هستید. می‌توانید به موسسه آموزشی ما اعتماد کنید و این مدرک را بصورت قانونی و با داشتن قابلیت استعلام از دانشگاه و وزارت علوم دریافت کنید.

 

نحوه تاسیس دانشکده داروسازی تهران

وقتی دانشگاه تهران در سال ۱۹۳۴ تاسیس شد، برنامه داروسازی توسط دانشکده پزشکی اداره می‌شد. در آن زمان، مقطع داروسازی سه سال طول می‌کشید و پیش نیاز آن برای ورود به دانشگاه داشتن مدرک دیپلم بود. از سال ۱۹۳۹ مدت تحصیل در رشته داروسازی به چهار سال تغییر یافت. دانشجویان پس از گذراندن چندین واحد عملی و تئوری درسی مدرک داروسازی به فارغ التحصیلان اعطا می‌شد. در سال ۱۹۵۶ رشته داروسازی از پزشکی جدا شد و دانشکده داروسازی تأسیس شد و مدت زمان فراگیری آن ۵ سال شد.

 

قبل از سال ۱۹۷۸ مقطع داروسازی محدود به دوره‌های کارشناسی بود ، اما از سال ۱۹۸۶ دکترای پزشکی دوره‌های آموزشی در ده رشته از جمله شیمی دارویی، داروسازی، سم شناسی و داروسازی، فارماکولوژی، بیوتکنولوژی دارویی، کنترل غذا و دارو، رادیو فارماسی، اقتصاد و مدیریت دارو، داروسازی بالینی، نانوتکنولوژی دارویی  تاسیس شده است.

 

در حال حاضر دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با داشتن حدود ۱۶۰ عضو و کارمند علمی (استادان کامل، دانشیار، استادیار، مدرسین، تکنسین‌ها) و ۱۲۰۰ دانشجو، یکی از پویاترین مراکز آموزشی و پژوهشی مجهز در ایران است.

 

نحوه ظهور داروسازی مدرن در ایران

ظهور داروسازی مدرن در ایران ریشه در صد سال پیش دارد که داروسازان اتریشی، آلمانی و فرانسوی اولین داروخانه های مدرن را در تهران افتتاح کردند. تقریباً در همان زمان، دانشگاهیان اروپایی شروع به سخنرانی‌های داروسازی در مدرسه پلی تکنیک در تهران (دارالفنون) کردند. تصویب قانون پزشکی ۱۹۲۰ و همچنین تأسیس دانشکده داروسازی در دانشگاه تهران در سال ۱۹۳۴، از جمله اقدامات اولیه بود که در قرن بیستم با توجه به بخش دارویی مدرن ایران انجام شد.

با این وجود در اواخر سال ۱۹۵۵ پیوند ایران با صنعت دارویی مدرن جهان کم و بیش در واردات حجم ناچیزی از اشکال دارویی تولید شده از اروپا و ایالات متحده خلاصه شد. اولین قانون نظارت بر مقررات دارویی، نوشیدنی، غذا و لوازم آرایشی در سال ۹۵ به تصویب رسید. در همان سال اولین کارخانه دارویی واقعی در کشور تأسیس شد.

در دهه ۱۹۶۰ افزایش قدرت خرید خانوار ایرانی، همراه با رشد ناگهانی تعداد ارائه دهندگان خدمات بهداشتی دارای مجوز دولتی و غیر دولتی، تأثیر زیادی بر فرهنگ و الگوهای مراقبت‌های بهداشتی کشور گذاشت. این تحولات به انگیزه‌های جدی برای سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی در صنعت دارو تبدیل شده است.

در آستانه انقلاب ۱۹۷۹ هزاران شرکت خصوصی داخلی و خارجی در بخش دارویی ایران فعالیت می‌کردند. در آن زمان بخش دارویی این کشور به بازاری تبدیل شده بود که جریان نقدی سالانه ۳۰۰ میلیون دلاری را به خود می بالید. تقریباً ۴۰۰۰ نوع محصول دارویی در ایران موجود بود. ۷۰ درصد آن از طریق واردات و ۳۰ درصد باقیمانده در داخل تولید میشد. بیش از نیمی از بازار اخیر در فروش محصولات تحت امتیاز شرکت های خارجی خدمت می کرد. عملا هیچ سرمایه گذاری در تولید داخلی مواد دارویی انجام نشده است.

خرید مدرک داروسازی قانونی با استعلام

موسسه ما یکی از موسساتی است که با داشتن رابطه های بسیار در وزرات علوم و بهترین دانشگاهای کشور می‌تواند بصورت قانونی و با قابلیت استعلام لحظه‌ای مدرک داروسازی را برای شما اخد کند.برای خرید مدرک داروسازی قانونی با استعلام  می‌توانید از طریق واتس آپ و تلگرام با کارشناسان کاربلد ما در مورد نحوه خرید مدرک کارشناسی صحبت نمائید و اطلاعات لازم را کسب نمائید.

 

خرید مدرک داروسازی قانونی با استعلام 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *